/Files/images/день учителя - 2011 059.jpgШкола Історія закладу освіти

Коротченківський навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Шосткинської районної ради Сумської області



Наша адреса: вул.Цибенка, 25-а, с.Коротченкове, Шосткинський район, Сумська область

З історії школи

Перша школа почала свою роботу в Погрібках у 1899 році в хаті Мойсеєнка Микити. Це була церковно-приходська школа. В ній навчалося 16 учнів.

1904 – Новгород-Сіверське земство почало будувати школу, приміщення якої стоїть і зараз, де до 2011 року навчалися учні молодших класів.

1905 – урочисто відкрито земську школу. Навчаються у ній діти багатих батьків.

1908 – відкрили 4 клас навчання.

1925 – працювала початкова школа і школа лікнепу.

1935 – перший випуск цієї школи.

1949 – збудована двоповерхова школа, яка працює і досі.

1953 – семирічна школа перетворена на середню.

1986 – розпочато навчання дітей з шестирічного віку.

1995 – набрано переший клас з українською мовою навчання.

2007- школу реорганізовано у Коротченківський навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа І ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад.

В навчально-виховному комплексі навчається 29 учнів.

Директор НВК – Фролова Любов Миколаївна, освіта вища, вчитель вищої категорії, «Відмінник освіти», «Старший учитель».

Всього у закладі працює 28 працівників, педагогічних працівників – 12.

З них мають:

- вищу кваліфікаційну категорію – 4;

- І кваліфікаційну категорію – 4;

- ІІ кваліфікаційну категорію – 2;

- спеціаліст – 1;

- звання «старший учитель» - 4

- знак «Відмінник освіти» - 4.

В закладі працює два методичних об’єднання:

- вихователів дошкільного підрозділу, вчителів початкових класів та вчителів-предметників;

- класних керівників.

Вся робота педагогічного колективу направлена на реалізацію методичної проблеми: «Формування самоосвітньої компетентності учнів шляхом використання інноваційних технологій навчання та виховання».

Наше педагогічне кредо: Освіта – найвеличніше із усіх земних благ, але тільки тоді, коли вона найвищої якості. Інакше вона абсолютно даремна.

Р. Кіплінг

МИ ХОЧЕМО: щоб наша школа стала острівцем людяності й гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб її випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу – розум у голові, щирість у серці, здоров’я в тілі.

МИ ПОГОДЖУЄМОСЯ: нове – добре забуте старе.

Будуючи заклад нового типу, ми вчимося і на власному минулому, і на чужому сучасному.

НАШЕ ЗАВДАННЯ – зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу.

Наша робота спрямована на те, щоб кожен учень міг:

- забезпечити якість освітнього середовища і „технологічність” управління освітнім процесом, ефективність науково-методичної роботи, ресурси забезпечення навчального процесу, кадровий потенціал школи;

- якість реалізації освітнього процесу і науковість та доступність змісту освіти, педагогічна майстерність учителя, ефективність засобів навчання, задоволення різноманітних освітніх потреб;

- якість результатів освітнього процесу: рівень навчальних досягнень учнів, розвиток їхнього мислення, ступінь соціальної адаптації, культури й виховання учнів.

Виховна робота

Відповідно до Концепції виховної роботи навчального закладу головною метою є формування і розвиток високоінтелектуальної, свідомої особистості з громадською позицією, готового до конкурентного вибору свого місця в житті.

Основними напрямами роботи є естетичне, екологічне виховання, формування здорового способу життя, превентивне, моральне, родинно-сімейне, громадянське. Але серед інших, велика увага приділяється патріотичному.

Пам’ять – не порох на вітрі, а попіл, що ступає в наші серця. Війна пройшла через кожне серце, стала часткою і всенародної, і сімейної пам’яті. Її сувора правда залишиться з нами назавжди як символ невмирущого народного героїзму, високого патріотизму, віри, надії і вічної скорботи. А нам , українцям є про що згадувати, є перед ким схиляти у пошані голови, є кого вічно пам’ятати! Бо наша ненька Україна пережила багато війн. І хто тільки не посягав на її родючу землю, на її працьовитих людей! Тож історія України – це літопис героїчної боротьби її народу за свободу, звільнення від іноземного поневолення.



Мало вже залишилося їх, але вони були і завжди будуть для нас взірцем патріотизму, непохитної любові до свого краю, землі, яка нас народила і зростила, до рідного поліського краю. Недарма наші партизани і ми з ними разом 22 вересня відзначаємо День партизанської слави.

Спортивне життя

Одним із основних напрямів діяльності закладу є збереження і зміцнення здоров’я вихованців, розвиток основних фізичних якостей та рухових здібностей.

Заклад має належну матеріально-технічну базу для забезпечення фізичного розвитку: спортивну залу і майданчик, футбольне поле, волейбольну площадку, необхідне спортивне обладнання.

Щорічно проводиться «Спортивне літо», шкільні змагання з таких видів: осінній і весняний крос, футбол, волейбол, легкоатлетичне чотириборство, настільний теніс.

В позаурочний час на базі школи працюють спортивні секції з волейболу, тенісу.

Учні закладу мають високий потенціал щодо участі в спортивних змаганнях району та області. Починаючи з 2005 року щорічно спортсмени закладу стають переможцями районної спартакіади.

Зі спортсменами закладу працює вчитель вищої категорії, «старший учитель», «Відмінник освіти» - Фролов Анатолій Михайлович

Дошкільний підрозділ

Дошкільний підрозділ розташований в окремій будівлі. Приміщення пристосоване для утримання однієї вікової групи та складається із загальної приймальної, однієї групової кімнати, спальні, однієї туалетної кімнати.

Обладнання групового приміщення відповідає віковим особливостям дітей та санітарно-гігієнічним нормам. Стенди, книги, іграшковий матеріал, посібники та дидактичний матеріал мають відповідний привабливий вигляд.

Створені ігрові зони, оформлені матеріали для сюжетно-рольових ігор. Приділяється велика увага естетичному зовнішньому вигляду як приміщень, так і вихованців та педагогів.

Виховує дошкільнят талановитий вихователь Сидорченко Ганна Миколаївна. Вона завжди знаходить індивідуальний підхід до кожної дитини, до кожної родини. Її дуже полюбляє малеча.
Кiлькiсть переглядiв: 40

Коментарi